فهرست

نگاهی کوتا بر روابط عمومی

روابط عمومی هر سازمان مجموعه اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که مدیریت آن سازمان برای تصویر کردن چهره‌ای مثبت از سازمان در میان گروه‌هایی که با سازمان در ارتباط هستند انجام می‌دهد.

آشنایی با روابط عمومی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید بابل

یکی‌ از عواملی‌ که‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آن ها را در نیل ‌به‌ هدف‌ ها یاری‌ می‌دهد روابط عمومی است. این واحد به عنوان سرمایه ارزشمند و بنیادین و با بهره‌گیری از ابزارها و فنون ارتباطی تلاش دارد ضمن ایجاد اعتماد، همگرایی و جلب مشارکت کارکنان و مخاطبان، نقش مؤثری را در توسعه و ارتقای جایگاه آن ایفا نماید.روابط عمومی کلینیک تخصصی امید تلاش داردخدمات خود را به آحاد جامعه و رسانه‌های ارتباط جمعی ارائه دهد...

اهم اهداف سازمانی روابط عمومی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید بابل  عبارتست از:

 ۱- بررسی و برنامه ریزی با هدف دستیابی به روش های علمی جهت تداوم ارتباط دو سویه بین مسئولان و کارکنان
 ۲- توسعه ارتباطات رسانه ای، مردمی و تکریم ارباب رجوع
۳-  تقویت ارتباطات و همگرایی درون سازمانی و توسعه ارتباطات برون سازمانی
۴- تداوم حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک
۵-توسعه وساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی

۶-درخواست عکاسی از مراسم وجلسات، تهیه طراحی ونصب بنر 

۷- تدوین و اجرای جامعه تبلیغات ، مناسبت ها و مراسم به منظور تعظیم ایام و مناسبت های ویژه 

 

پایبندی به ارزشهای والای انسانی و اخلاق حرفه ای اطلاع رسانی در روابط عمومی کلینیک تخصصی امید بابل  :

.       صداقت، امانتداری و رازداری
·       توجه به کرامت انسانی و رشد معنوی کارکنان
·       اهتمام ویژه به اطلاع‌رسانی منصفانه و حفظ مصالح و منافع عمومی
·       نظم‌گرایی، وقت‌شناسی و احترام به قوانین و مقررات و استانداردها
·       ارج نهادن به نیروی انسانی شایسته با نگرش دانش‌محور در فعالیت‌های حرفه‌ای
.       حفظ آبروی افراد و رعایت حریم خصوصی در اطلاع رسانی