فهرست

شروع مرحله جدید تزریق واکسن کرونا در بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، دکتر جلالی از تزریق بیش از ۶۶ هزار دوز واکسن کرونا در بابل و شروع مرحله جدید تزریق واکسن کرونا در بابل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، دکتر جلالی از تزریق بیش از ۶۶ هزار دوز واکسن کرونا در بابل و شروع مرحله جدید تزریق واکسن کرونا در بابل خبر داد.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل با بیان اینکه میانگین تعداد افرادی که در شهرستان بابل واکسن کرونا دریافت کردند از میانگین شهر‌ها و استان‌های دیگر بیشتر است، گفت: حدود ۶۰ هزار دوز واکسن عمومی و ۶ هزار دوز واکسن ایران‌کوبا به همشهریان تزریق شد.
وی افزود: واکسیناسیون در این چند روز اخیر با وارد شدن تعداد زیادی از واکسن‌های وارداتی و تولید داخل، سرعت خوبی گرفت.
دکتر جلالی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۳۱۴ دوز واکسن تحویل دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل شد، گفت: تزریق را برای گروه سنی بالای ۶۸ سال را شروع کردیم.

او افزود:خوشبختانه با توجه به زیرساخت‌ها و بستر‌هایی که آماده کردیم، توان حداقل ۲ هزار دوز واکسن را در یک روز داریم.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل با بیان اینکه امید است که با تولیدات بیشتر واکسن‌های خوب داخلی و وارداتی سرعت واکسیناسیون را افزایش دهیم، گفت:امیدواریم خدمت رسانی را در اسرع وقت انجام داده و در عرض دو سه ماه آینده تمام گروه‌های پر مخاطره واکسینه شوند.
این مسئول افزود: از مجموع ۴۲هزار نفری که دوز اول واکسن عمومی کرونا را در بابل دریافت کرده‌اند، تاکنون به ۱۹ هزار نفر دوز دوم هم تزریق شد.

دکتر جلالی همچنین گفت: به ۲هزار و ۹۵۶نفر از سه هزار شهروند بابلی که در طرح داوطلبانه دریافت واکسن مشترک ایران و کوبا شرکت کرده بودند، دوز دوم هم تزریق شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکید کرد: افراد بالای ۶۸سال و جاماندگان واجدین شرایط برای دریافت واکسن کووید۱۹ در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

دکتر جلالی افزود: با همه واجدین شرایط برای اطلاع از زمان و مکان واکسیناسیون پیامک داده می‌شود و افراد از مراجعه حضوری خودداری کنند.